Bliv rådgivet omkring busreklamer
Busreklamer er ideelle til at promovere lokale virksomheder, og de kan også rulles ud som en del af en national kampagne. Brugen af busreklamer giver nationale annoncører en lokal sammenhæng for bedre at kunne forbedre brandinteraktionen og kan gentage det budskab, som dine kunder allerede har set på TV, på nettet eller har hørt i radioen. Lokalt er busreklamer er en effektiv måde at nå et lokalt publikum gennem konstant at minde dem om din virksomhed.
En busreklame er i bund og grund et medie, der bruges af annoncører til at nå frem til offentligheden med deres budskab. Normalt i form af en reklame for kommercielle brands, men kan også bruges til offentlige kampagnemeddelelser. Busannoncering er et effektivt og billigt medium, der under normale samfundsvilkår, hvor mennesker gerne må gå på gaden, leverer en tårnhøj frekvens. Dette bygger brandkendskab og holder dig top-of-mind over for potentielle kunder.
- De fleste busser i større byer kører mellem 10 og 18 timer om dagen, op til syv dage om ugen
- Busser giver en massiv dækning af dit primære område
- Busreklamer ”rammer” både arbejdende og studerende såvel som andre bilister
- Busreklamer er visuelt uundgåelige
- Busreklamer giver dit publikum mulighed for at se din besked igen og igen
Busreklamer er en fantastisk mulighed for at skabe opmærksomhed om din virksomhed, uanset størrelse.