Medieindkøb

loewe-technologies-nUrnx3SnDlM-unsplash
nikita-kachanovsky-bLY5JqP_Ldw-unsplash
aleks-dorohovich-wNBC_kuhFMQ-unsplash

Lad Lightpole hjælpe dig med dine medieindkøb!

Mediemarkedet kan være noget af en black box for de fleste virksomheder, så det giver god mening at inddrage et erfarent marketingbureau til at bistå dig med din medieplanlægning og dine medieindkøb generelt.

Hos Lightpole går vi effektivt til værks

Ud fra din virksomheds kundemålgruppe, budget og målsætninger lægger vi en slagkraftig medieplan. Det handler for os om, at du som vores mediepartner får den absolut mest effektive kampagne i forhold til din investering. Vi kender medierne, vi kender priserne og vi kender det benhårde forhandlingsspil. Når du som kunde bruger os til at hjælpe dig med dine medieindkøb, hjælper vores erfarne team af mediespecialister dig med at få den absolut bedste aftale. På den måde handler medieindkøb for os allermest om godt købmandskab, dvs. hvor meget du som kunde får for dine penge, og mindre om at udstyre dig med lange rapporter fuld af søjlediagrammer.

frank-albrecht-EOG8BeJfz4I-unsplash
drew-patrick-miller-_o6AAx9dl_Y-unsplash
alexandre-debieve-UmX-OgGODfM-unsplash

Din mediepartner

Lightpole hjælper dig med din virksomheds medieindkøb, fx radioreklamer, TV-reklamer, printannoncering samt outdoor markedsføring som fx busreklamer, digitale billboards, adshels (også kendt som abribus  m.m.

Når du vælger Lightpole som din mediepartner, får du et filter, der hjælper dig med at forstå og fortolke de data og de termer, medierne præsenterer. Forkortelser som TRP, OTS, SOV, CPM og RBS er begreber som de medietrænede kaster om sig i flæng, men som man som annoncør godt kan blive forvirret over. Vi hjælper dig med at filtrere i mediernes tal og præsentere dig for lige præcis det, du har brug for at forholde dig til for at træffe de bedste beslutninger på din virksomheds vegne.

Skal Lightpole også hjælpe jer?

Send os en besked og hør mere om hvad vi kan gøre for dig. 

Luk Menu