Spilkampagner

Øg salget med gamification

Gamificér din markedsføring og opnå større salg, flere permissions, mere data og større loyalitet. Spilkampagner er det nye brun.

Vi laver spilkampagner

Hos Lightpole laver vi spilkampagner. Fænomenet kaldes populært for gamification, og det betyder ganske enkelt, at du tilsætter et digitalt spilelement til din markedsføring – fx via en quiz, et lykkehjul, skrabespil, vendespil eller spillemaskine, en julekalender eller noget andet, hvor du giver din målgruppe en underholdende oplevelse med dit brand, og hvor du som virksomhed får deltagerens SMS- eller mailpermission samt en masse værdifuld data at arbejde videre med.

Hvem kan bruge en spilkampagne?

Uanset om din målgruppe er B2C eller B2B, så kan gamification være med til at løfte dit salg. Men det skal gøres rigtigt for at opnå den største effekt. Mulighederne er mange, og effekten har overrasket de fleste af vores kunder positivt. Vi har stor erfaring med gamification og kan guide dig til det rigtige valg af spilkampagne, så du og din virksomhed kan opnår jeres mål. 

Tror du et digitalt spil kunne være noget for din virksomhed? Så kontakt os i dag for en uforpligtende snak.

Eksempler på gamification - spiltyper

Hos Lightpole har vi specialiseret os i følgende spiltyper:

Lykkehjul

Enarmet Tyveknægt

Quiz

Skrabespil

Julekalender

Herunder kan du se små eksempler på de forskellige typer spilkampagnert

 

Lykkehjul

Når du arbejder sammen med os som din virksomheds marketingpartner, kan du få din egen eksterne marketingafdeling til at hjælpe dig med det hele.

 

Enarmet tyveknægt

Når du arbejder sammen med os som din virksomheds marketingpartner, kan du få din egen eksterne marketingafdeling til at hjælpe dig med det hele.

 

Skrabespil

En virksomheds behov for marketingkompetencer skifter fra måned til måned. Den ene måned er det måske strategien og produktion af en reklame, der er behov for fokus på, og den næste måned er det måske nyhedsbrevet, contentplanen og Google-annoncerne, der skal lægges vægt på. 

Quiz

En virksomheds behov for marketingkompetencer skifter fra måned til måned. Den ene måned er det måske strategien og produktion af en reklame, der er behov for fokus på, og den næste måned er det måske nyhedsbrevet, contentplanen og Google-annoncerne, der skal lægges vægt på. 

Julekalender

En virksomheds behov for marketingkompetencer skifter fra måned til måned. Den ene måned er det måske strategien og produktion af en reklame, der er behov for fokus på, og den næste måned er det måske nyhedsbrevet, contentplanen og Google-annoncerne, der skal lægges vægt på. 

Skal Lightpole også hjælpe jer med en spilkampagne?

Send os en besked og hør mere om hvad vi kan gøre for dig

Luk Menu