TV-reklamer

TV-reklamer: Reklameblokke på flow-TV

Streamingtjeneste og on-demand TV har sat pres på den oldschool måde at se TV på. Det har endda fået et navn så vi kan forklare det til vores børn: Flow-TV. Det er sådan noget fjernsyn, der bare kører, hvor man ikke selv kan bestemme, hvad der kommer. Men skal I bredt ud med jeres budskab, er TV stadig et medie, der ikke er til at komme udenom. 

Hos Lightpole hjælper vi dig med at booke din TV-reklamekampagne. Ud over nationale kampagner på “almindeligt” TV som fx TV2, Viasat (TV3 m.fl), Discoverys kanaler, DK4 osv., er der også mulighed for at købe reklameplads på web-TV – både som en del af en større pakke, eller som en selvstændig annonceringsplatform.

Kontakt os i dag på 2296 2255 og lad os tage en snak om mulighederne for at eksponere jeres brand via TV-reklamer.

TV: stadig et stærkt massemedie

Til trods for, at TV-netværkene i disse år kæmper for at kunne få fat i især de helt unge målgrupper, er TV stadig det absolut stærkeste massemedie i forhold til at få jeres budskab massivt ud – og på en måde, der skaber troværdighed omkring jeres brand eller virksomhed. 

Så det kortfattede budskab er: Ja, TV-seningen er faldende generelt, men der sidder altså stadig over en million danskere og ser programmer som X-factor og Vild Med Dans hver fredag. Så flow-TV har i den grad stadig sin berettigelse, og det er nogle meget loyale og ikke mindst købestærke målgrupper, der sidder tilbage og ser TV-reklamer.

I vores rådgivning og medieplanlægning vil vi også kigge på, om der er nogle programmer, som vi med fordel kunne købe som et TV-sponsorat, dvs. “Programmet præsenteres af… din virksomhed?” Her er der begrænsede muligheder i forhold til ens budskab, da man ikke må komme med taktiske reklamebudskaber i et såkaldt programsponsorat. Til gengæld kan man brande sig ekstremt effektivt. 

ryoji-iwata-W5yzNmOhwP4-unsplash
austin-chan-ukzHlkoz1IE-unsplash
ryoji-iwata-X53e51WfjlE-unsplash
ashim-d-silva-b2MLHbOQLcQ-unsplash
tobias-moore-4eJdLCQZe8Q-unsplash
digitale_billboards

TV-reklamer til den rigtige pris

På grund af den massive og troværdige eksponering, som en TV-reklame giver mulighed for, ser man i løbet af en reklameblok typisk de største brands. Men priserne gennem de senere år blevet langt mere overkommelige, og derfor begynder man også at se flere nye brands komme frem med deres budskaber via netop TV-reklamer. 

At købe TV-reklamer kan være en forvirrende proces. Hvad koster det at reklamere på TV? Hvad er en TRP? Hvordan skal jeg udforme min TV-reklame, og på hvilke kanaler rammer jeg min målgruppe mest effektivt?

Overvejer man som annoncør om TV-reklamer kunne være en effektiv vej til succes, er det først og fremmest vigtigt, at man får forhandlet de absolut bedste priser. Vores team har mange års erfaring med indkøb og booking af TV-reklamer – så vi ved, hvad tingene kan og bør koste. Sammen lægger vi en strategi for jeres TV-annoncering, så I får de bedst mulige vilkår og dermed mest værdi ud af jeres budget.

Kontakt os på 2296 2255 og lad os tage en snak om at bringe TV-reklamen i spil i mediemixet. Her kan vi også tale om, hvordan TV-mediet med fordel kan spille sammen med andre relevante kanaler som fx radioreklamer, outdoorreklamer og online markedsføring.

 

Lightpole hjælper dig på TV

En effektiv TV-reklamekampagne starter med et velproduceret TV-reklamespot. Lightpole hjælper jer gerne med produktionen af jeres TV-reklame, lige fra udtænkning af koncept, script, produktion og booking af jeres TV-kampagne.

Det hele starter med en uforpligtende snak. Fortæl os om jeres målsætning, budget og målgruppe, så kigger vi på, om TV vil være en god idé for jer som annonceringsplatform. Ring til os i dag på 22962255, eller indtast dine oplysninger her og vi vil kontakte dig hurtigst muligt.

Skal Lightpole hjælpe med jeres TV-reklamekampagne?

Send os en besked og hør mere om hvad vi kan gøre for dig.