Foto: John Cameron
Reklamemediet Citrusmedia, der er én af Danmarks største spillere inden for outdoor markedsføring, og blandet andet ejer mere end 50 digitale billboards over det ganske land, har købt konkurrenten Track One Digital.
Citrusmedia blev etableret i 2001 og har på landsdækkende plan gennem tiden arbejdet med nogle af de allerstørste annoncører i markedet. Track One Digital blev etableret i 2015, og opnåede via en håndfuld meget synlige outdoor reklameplaceringer i København, Odense, Århus, Aalborg og Randers, ligeledes at blive en afgørende spiller i det digitale LED-outdoormarked.
Med opkøbet af Track One Digital, styrker Citrusmedia yderligere sin position i markedet.
Overtagelsen af de store reklametavler skal ses som et strategisk køb da det er et led i en langsigtet plan om at styrke Citrusmedias dækning i hele landet inden for digital out-of-home markedsføring.
Jonas Sand er i samme moment blevet administrerende direktør i Citrusmedia. Han overtager stillingen fra Eilif Rosenkilde, der nu er bestyrelsesformand.
Den nu tidligere direktør for Track One Digital, Lars Overby, fortsætter i den analoge marketingbranche med sin reklamevirksomhed, Track One.
#outdoor
#reklame
#billboards