Digitale billboards
Få opmærksomhed med digitale billboards
Digitale billboards er oplyste LED-displayskærme, der typisk sættes op hvor der er meget trafik. Derfor ses digitale billboards som oftest centralt i storbyerne eller ud til trafikknudepunkter og indfaldsveje med ekstremt meget biltrafik.
Med en stor, oplyst digitalskærm – strategisk placeret, hvor man ikke kan undgå at se reklamen – kan du nå ud til din målgruppe på en meget effektiv måde. Vi kan blokere mange onlinereklamer, men en stor og oplyst reklameskærm er svær at undgå at se. Derfor ser vi rigtig mange store brands bruge outdoorreklamer i deres mediemix. Selv om eksponeringen kun sker over få sekunder, så ser vi de digitale billboards, vi husker reklamerne, og vi får et positivt indtryk af det eksponerede brand.
Book dine digitale skærme og billboards hos Lightpole. De mest populære placeringer er digitale billboards i København, men vi kan hjælpe dig med at booke outdoorskærme i hele Danmark. Vi har stor erfaring med mediet, og hjælper dig til at booke de rigtige placeringer til de rigtige vilkår. Ring på 2296 2255 for at få et tilbud, eller skriv til os via kontaktformularen i bunden af siden.
Digitale billboards er effektiv reklame
Flere og flere annoncører vælger digitale billboards, da det er et medie, som ifølge flere undersøgelser giver resultater. Det hænger blandt andet sammen med, at
Selv i lille Danmark er det muligt på tværs af digitale billboards at ramme mere end 1 million unikke danskere på bare én uge. De oplyste billboards kan ses på lang afstand, ser flotte ud, og fanger folks opmærksomhed. Derfor bliver de set af ekstremt mange mennesker på meget kort tid. De fleste skærme er placeret højt og centralt, og hvor lyset ikke generer private boliger overfor. Derfor er mange digitale billboards tændt døgnet rundt.
Mange outdoormedier som fx busreklamer og adshels/abribus kræver, at der trykkes og printes en plakat, der fysisk skal sættes op. Det har en masse charme og kan se flot ud, men det indeholder også ekstra produktionsomkostninger og ikke mindst et ekstra tidsforbrug i den manuelle proces.
En reklame på et digitalt billboard styres ligeledes digitalt, dvs. at så snart banneret eller spottet er lavet ud fra de rette tekniske specifikationer, kan du som annoncør igangsætte din reklamekampagne inden for meget kort tid. På de fleste digitale storskærme er der endda mulighed for at køre flere budskaber i rotation, så dvs. at du kan eksponere din målgruppe over for skiftende budskaber.
Billboards i København
Blandt de mest populære outdoorvalg hos Lightpole er en 70 kvadratmeter stor digital kæmpeskærm på Nørreport i København:
- Central placering på Nørreport, hvor 250.000 mennesker passerer dagligt.
- Enorm LED-skærm af høj kvalitet (2 skærme sat sammen i en ”runding” giver maksimal synlighed
- Som annoncør kan du vise både stillbilleder og film med animation
- Reklamespots á 10 sekunders varighed. Tusindvis af spots pr. uge.
- Mulighed for forskellige spots i rotation
- Skærmen tændt fra kl. 6-24 året rundt.
- Læs mere om digitale billboards i København eller kontakt os for ledighed og pris.
Book din digitalskærm hos Lightpole
Der er mange outdoor reklameplaceringer i Danmark, og der kommer flere og flere digitale billboards til rundt omkring i landet. Lightpole hjælper dig med at finde den helt rigtige placering til den rigtige pris.
Hvor ligger de bedste billboardplaceringer? Hvordan skal jeg udforme min reklame, så den er mest effektiv? Hvad er den rigtige pris? Hvornår er der ledig plads på billboardet Lightpole har mange års erfaring med billboards og andre outdoorplatforme. Vi sørger for at finde det helt rigtige digitale billboard eller en anden relevant outdoorplatform – til den rigtige pris.
Kontakt os på 2296 2255 og hør om mulighederne for billboardannoncering. Du er også velkommen til at forespørge om andre medier som fx radioreklamer, TV-reklamer eller andre former for medieindkøb – ring til os eller kontakt os via formularen herunder.